DetroitBlues Posted November 21, 2011 Posted November 21, 2011 I cannot remember if I've asked before but where do you find replacement barrel jacks? Mine is getting a little loose and I'm worried its going to go out soon. Where would I get a new one? I was hoping for a CTS one, but I cannot find one that looks like it fits on their website. Any suggestions?
Eric Posted November 21, 2011 Posted November 21, 2011 Try stewmac.com, that's where I got mine when the jack on my 150P went bad.
brentrocks Posted November 21, 2011 Posted November 21, 2011 Try stewmac.com, that's where I got mine when the jack on my 150P went bad. me too
DetroitBlues Posted November 22, 2011 Author Posted November 22, 2011 I'm concerned about the quality of the stewmac part. Is it CTS or some off no name brand?
Eric Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 If I remember correctly the jack I bought from Stewmac was made in Japan. To my untrained eye it appeared to be virtually an exact replacement and It has worked fine for over a year now.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.